Boncuk-anne Merhaba anneler bilmediğimden soruyorum Benim 6 aylık şuan. Ek gıdaya başladık 1 öğün ile benim sorum şu. Günde bir sefer mama veriyodum gerisi hep emziriyorum.şimdi mama vermeye devam etmeli miyim yoksa onun yerine ek gıda mı vermeliyim ?
Mlke301020 Boncuk-anne 7. Ay da öğünlere geçene kadar verin bence . Ben olsam öyle yapardım çünkü şimdi doymalık yiyemiyor tadımlık her şey
xrtalafx Boncuk-anne 9 aya kadar 2 öğün veriyosunuz zaten 6 aylıkda bebegınız tadım ayı olarak bunay yediği bir cay bardagının yarısk kadar olmalı ona görede öğünü siz ayarlaya bilirsiniz sabah mama verıyosanız oglen bişeyler yer az yerse ardına mama verebılırsınız
Boncuk-anne xrtalafx Teşekkür ederim cevabınız için. Çay bardağınının yarısını geçmemeli miyim ? şimdiye kadar denemelerle yoğurt havuç ve yumurta sarısı başladım
xrtalafx Boncuk-anne aynen 6 ncınayda az az olmalı tadım ayı oldugu ıcın cok guzel yapmıssınız saglıcakla büyütün inşallah 🌺