Elisa_mmm Yagmur1c expigment diye bir krem kullanmıştım. İnce tabaka halinde hergün sürüyordum, banyo yaptığımda Küçük bir kese ayarladım kendime, keselediğimde keseye kahverengilik geçiyor soyuyordu yani Beyazlatmıyor pembe bir renk oluyordu .bu dikkatli kullanılması gereken bir krem deriyi soyduğu için