cocomelon33 Bebeğim 3 aylık birkaç gündür mememin ucunu ısırıyor bazen ağlıyor sinirleniyor ısırırken ,daha diş yok dişi çıktığında nasıl ısıracak düşünemiyorum.Sebepleri ne olabilir daha çok küçük diş yerini hazırlıyor kaşınıp acıyor mu acaba
Koala06 cocomelon33 Benimki de öyke felaket sıkıltırıyo damaklarının arasına. Diş mi bilmiyorum ki🤷♀️😂
Yusufali06 cocomelon33 ay sorma ya benimkide 3 ayın içinde ısırmaya başladı, dişleri çıksa ne yapacağız kim bilir 🤷♀️ bide benimki ağzıyla çekiştiriyor eliyle de aynı memeyi ittiriyor lastik gibi sündürmeye çalışıyor 😅 her emmesinde kavga ediyoruz
Tazeanneee0 Koala06 cocomelon33 1 haftadır aynı şeyleri yaşıyoruz. Göğüs uçlarım yara oldu daha çok acıyor
cocomelon33 Yusufali06 ağzının üstüne yapıştırasım geliyor😁bir de uç kısmını ısırıyor dişi varmış gibi acıyor😵emerken eliyle de beni dövüyor
Yusufali06 cocomelon33 ya bugün öyle Bi sündürdü ki gözümden yaş geldi istemsiz 😅😅 kızıyorum ama anlamıyor 🤷♀️
Sermec27 cocomelon33 oğlum 27 günlük şimdiden ısırmaya başladı nedeni ne bilmiyorum ama Allah yardımcımız olsun bizimki erken başladı 😁
cocomelon33 Sermec27 yaa baya erken başlamış 😃tutamıyor mu acaba yenidoğan döneminde tutamamaktan kaynaklı olabiliyormuş
Sermec27 cocomelon33 aslında tutuyor emiyor rahat bir şekilde arada öyle bir ısırıyo bende anlam veremedim Allahtan dişleri yok 😁
cocomelon33 Mrv38 o zaman normal bir durum ya tek diş olsun acaba dedim bir derdi var bir yeri acıyor ağrıyor da o şekilde mi belli ediyor diye düşündüm
Minisinannesiii cocomelon33 ah tek bizimkinde var saniyodum sinirli bi bebek emdikten sonra isiriyo bazen çekiştiriyo bazen kafasını içeri gömüyo ayy diyince gülüyo
cocomelon33 Minisinannesiii normal bir durum o zaman dişle ilgili demekki aman tek diş olsun bir derdi ağrısı falan mı var diye düşündüm
Minisinannesiii cocomelon33 hatta dedim oğlum biz yemek yiyincw tabağı ısırıyomuyuz sen niye ısırıyosun 😁
Minisinannesiii cocomelon33 ya bide bizimkinin salyası çok akıyo günde 2 3 kez üst degistiriyorum sizde de öyle mi