Eşim cezaevinde. Hiç bir gelirim yok sadece ailemden destek alıyorum onlarda tek maaş olduğundan çok birşey yapamıyorlar 2 aylık bebeğim var. E başvuru kısmına bayram harçlığı diye başvuru yapmıştım sonucun geldiğine dair mesaj geldi fakat bulamadım nerden görebilirim sonucu bilen var mı.