Kızlar biz ev için kayıt yapmıştık organizasyon ücreti de verdik,şimdi BDDK sisteminden sonra ne olacak paralarımız yandımi nerden alacaz ☹️☹️ umarım geri verilir bütün birikimim gitti☹️bilgisi olan varmı mağdur edilmeyecegimiz söyleniyor ama o paralar ne zaman iade edilecek bilgisi olan yazarsa çok sevinirim şimdiden teşekkürler