Mom456 benimde 1 ay oldu ennem olmasa hala panik panik haldeyim , bendede bazi sorunlar var valla kucakdayken memedeyken şu iç huzurum gelsin hersey benim istedigim gibi yolunda gidiversin die dua edip duruyorum gerci bunada şukurde yinede bi offfff offfff iç çeke çeke oturuyorum kolayliklar gelsin ya hersey bi sekilde olur olur gider du bakalim