Hnm-123 https://resmim.net/i/gV6rI Merhaba kızlar 13 aylık bir bebeğim var bu beşiği kullanıyoruz bilenler vardır belki önü hem indirilip hem kaldırılabiliryor .oğlum artık ayağa kalkıyor kalktığı zaman da düşme tehlikesi oluyor o gün az kalsın düşüyordu .sonuçta her zaman odada olamıyorum uyandığı zaman düşer diye korkuyorum sizin de bu Beşikten var mıydı nasıl bir önlem aldınız?
Nilguny Hnm-123 merhaba, beşik veya yatak bariyeri olarak aratırsanız Google da çıkıyor onu takıyorsunuz ve düşme tehlikesi olmuyor 2. Elde bakabilirsiniz dolap veya letgodan vardır mutlaka.
BeyzaLivaLeyla Hnm-123 en güzel ve güveniliri park yatak 6. ayından beri park yatağa yatırmaya başladım ben düşme riski yok zaten bebeler 14. aydan sonra öyle hareketleniyorlar ki çok zor olur sizin için