Merhabalar hanımlar ,bebeğim doğduğunda bir süre küvezde kaldı ardından eve geldiğimizde pişik oldugunu gördük,fakat 20 gündür hiç bir şey fayda etmedi geçiremedik,bugun doktor mantar oldugunu söyledi.hametan,travazol ve canestan krem önerdi.bunun dısında mantar için önerileriniz ve tecrübelerşnize ihtiyacım var🥺🥺 birde bebek bezi olarak prima premium care kullanıyoruz,fakat okuduklarıma bakarsak mantar durumunda bezi de değiştirin diyorlar.bez konusunda da önerileriniz varsa coook sevinirim🙏🏻