Bebeğim uyurken uyanırken ve uyku arasında şiddetli şekilde ağlayıp sonra sakinleşiyor. Sebebi ne olabilir. Ağlamaları çok ani . Durduk yere oluyor sanki dövmüşün gibi . Korkuyorum bi şey mi oldu diye bakıyorum uyumaya devam ediyor tekrar . Yada şiddetli ağlayarak uyanıyor. Normalde gün içerisinde çok uysal ve sakin mutlu bir bebek ama bu durum yeni yeni 2 haftadır olmaya başladı