Buzluktan çıkardığım buzlu sütü yanıma alıp dışarı çıkıcam ama önce sağdığım süt var biberon da onu vericem 3saat bekliyor o en fazla onu biliyorum ama diğer süt yavas yavas çözülecek normal ayara gelene kadar ne kadar bekler acaba bilgisi olan var mı 🙏sonraki 3saat içinde olur mu ki acaba normal sağdığımız süt gibi olmaz diye düşünüyorum ama 😵