Ayonuz Eda639 devlet normal buluyor özele götürdüm az buldu ilaç falan kullandık değişen birşey yok yemeside normal ama çok hareketli kıpır kıpır
Balkupum2505 Eda639 bizde 13 ayligiz bizede saglik ocagi iyi atar diyo özel hastane aşırı deyil dikkat et yeter diyo devlet hastsnesi fazla diyo anlamadm gitti 🤔
Zumra_ Eda639 kilosu az mı dedi tabloya göre gitmiyor mu en alt sınır ve en üst sınır olarak benimkide 10 aylık 8700 kilosu gayet iyi dedi emekleme tutunarak yürüme var
Eda639 Zumra_ bende internetten baktım tabloya göre normal doktor öyle diyince kafama takıldı bizde de emekleme yürüme yok