Hbbsnnplt 10 günlük bir bebeğim var çok ağlamıyor uyanincada gözleri açık duruyor beslenmesine dikkat ediyorum herşeyine dikkat ediyorum bu haftalrda normal mi
deryaortac Normal ☺️ eşimle biz de o zamanlarda niye ağlamıyor die çok konuşmuştuk şimdi de neden çok ağlıyor die konuşuyoruz Hbbsnnplt
okuloncecianne Hbbsnnplt benim bebeğim de öyleydi ağlayınca sesi bile çıkmazdı hatta aşıda sağlık ocağındaki ebemiz sen bu sesle anneyi babayı uyandıramazsın azıcık daha bağır derdi 🙈 ama şimdi gümbür gümbür komşular gelecek kapıya yakında 😂
Yusufali06 Hbbsnnplt yeğenimde öylr ağlamıyordu doktora götürdüler niye ağlamıyor diye doktor dalga geçmişti siz iyi misiniz ne güzel ağlamıyor işte diye 😅 şmdi de sussa diye bekliyorlar 3 yaşında
Ballipankek Hbbsnnplt benimkide öyleydi 40 çıkınca uykular haram olduuu gençliğim bak talanda oldu😂😂😂🎶🎶🎶
Ballipankek Hbbsnnplt uyuyodu mama icmek icin bile kaldiramiyordum geceleri cok ugrasiyodum simdi uyku hak getire 😂
gunes11 Hbbsnnplt benimde bebeğim öyle sakin bir bebekti hala öyle çok şükür bende siz gibi post açmıştım 😂
Keskeuyusamm Doktoruna bile sormuştum Benim kızım da öyleydi bir ay neredeyse ağlamadı öyle durdu şimdi durmuyor :)