Kizlar merhaba benim çocuğum 1,5 aylık. Son iki haftadır böyle bi yorgun gibi, gevşek . Ve burundan bazen rahat nefes alabilirken çoğu zaman tıkanıp kalıyor . Son bı haftadir doğru düzgün beslenemiyor rahat uyuyamiyor sürekli uyanıyor . Ses tonu değişti sanki. Daha boğuk ağlıyor. Doktor üniversite hastanesine sevk etti. Ben evde kendimde sürekli serum ile yıkıyorum burnunu. Benzer durumu yaşayan bu durumun neyden kaynaklandigi hakkında fikri olan biri var mı? Çok sıkıntılı bir durum çok üzülüyor