Merhaba kızlar 🌸 1 ay 7 günlük bebeğim var ve bebeğim gazlı bir bebek. Gazı olmadığında pamuk gibi yani gazı dışında çok şükür bi sıkıntımız yok. Gaz damlası kullanmaya başladım3 gün oldu ,uzun zamandır kendim rezene kimyon papatya içiyorum, ve 5 gündürde probiyotik kullanıyoruz ama bebeğim yinede ıkınıyor. Uykusunda bile ıkınıyor ve haliyle ben çok üzülüp uyuyamıyorum genelde sabahları uyurken ıkınıyor. Gün içinde emdikten sonrada ıkınıyor ve gazı olduğu için sürekli emmek istiyor buna sefer daha çok gazı oluyor son çareyi yüz üstü yatırmakla buluyorum ve başında bekliyorum sorun değil ondan başka işim yok ama geceleri zorlanmıyor değilim. Sorum şu gazın 3 aydan sonra geçeceğini biliyorum belki 6 ay sürebilir ama bu ıkınma hep böyle devam edecek mi? Masajlar haraketler kendim bir şey yerken 10 kere düşünüyorum gaz yapar mı diye. Bebekleriniz ne zamana kadar ıkındı ve gazınız ne zaman bitti 😕 şimdiden teşekkür 🌷