mertalibrother Melikeeeecansuu 10 ay önce dogum yaptım yemek yemedigimde dümdüz olan karnım biraz kaçırdıgımda 6 aylık hamıle gibi oluyorum Karın kaslarımızıda kestikler için yumuşadı karnımız
Tugceonrdml_ Melikeeeecansuu hemen korseli tayt kullandım suan sadece yemek yedikçe çıkıyor karnım onun dışında her gören doğum yapmamış gibisin diyor 75 ile doğuma girdim suan 56 kg
1ege1anne Melikeeeecansuu valla 2 sene olmuştu duruyordu su içsem şişiyordu artık olmuyor böyle dedim 67 kilodan 59 kiloya düştüm göbek falan kalmadı biraz basen kaldı onuda sporla destekliyorum
Papatyam75 Kişiden kişiye değişeceğini düşünüyorum bol su icmenizi öneririm ödem varsa da gider, bebeğiniz hareketlendikce gobek falan kalmıyor 😅😊
Papatyam75 mertalibrother tabi onun da etkisi var eskisi gibi olmak için spor şart illaki, bende zaten göbek vardi o da hala duruyor 🙊🤦♀️
Tugceonrdml_ Melikeeeecansuu Ben doğumdan çıktığımda sadece ödemim vardı onu da 2 ayda tamamen vermiş oldum şuan 3 ay 11 günlük bebeğim hala 56 kg ile devam ediyorum boyum 1.65