bartutalha Merhabalar tatlış anneler 🤗 Sezeryanımın 12. Gününde gaz sancısıyla kıvranıyorum ne güzel oturup kalkmaya başlamıştım zorlanmaya başladım 🥺neler gaz sancısı yapar ? Bide bu sancıyı nasıl yok edebilirim ?
Nefeshiramm bartutalha bir bardak sıcak suya bir tatlı kaşığı Kimyon at 5 dk bekle sonra iç iyi geliyor gaza
1prens1prensess bartutalha 2 defa sezeryan oldum 2sindede doktorum nescafe içmemi önerdi ve gerçektende ne zaman ağrı çeksem içerdim daha kolay çıkarırdım
Deletedmom5455451 Gaz sancısını karşı birşey varmı bilmiyorum iki hafta sonra kendiliğinden geçmişti ben iki kes sezeryan oldum ikincisi daha ağır uzun sürdü
bartutalha 1prens1prensess bunu yaptım ama pek faydasını göremedim bebeğim kuvezde git gel yapıyorum hastaneye de çok zorlanıyorum 😔
MotherOfAlmila bartutalha Canim ben kola bile ictim. Oyle muhim bir sancim olmadi ama acaba basindan beridir rezene cayi tukettim onunda faydasini gormus olabilirim.
Derinsart bartutalha hastaneden cıkışta aslında ilaç veriyolar size verilmedi mi ben gazda sorun yaşamadıgım icin bana gerke görmedi doktor ama sorasımda tuvalete cikarken aşırı ağrım oldı zorlandım onun icin ilaç verdi geçti ama 2 hafta kadar sürdü tuvalete cıkamama ağrı
Vns_mina_21 Ben bol bol hip markasının emziren anne çayı var sürekli onu içtim hastanede kaldığım gece geçti gitti hiç bi sorun yaşamadım sonrasında