Esraa- geçsin yeterki yaaa. Dediğim gibi beni rahatsız eden hiç bişiy yok aslında sadece okb olabilir mi diye düşündüm ama görüyoeum ki zaten çok kişi dönemsel olarak yaşamış böyle bişeyi. Hevesi geçene kadar evde defile yapsın dursun artık 😂 bi arada 24 saat pembe, siyah challenge falan yapıyodu😜 ahhhh küçük ergenim ya vallahi çok fena bir kızçe bu 😂