Kızlar oğlum 19 aylık ve ben hamileyim 9 ay sonra 29 aylık olcak oğlum yani 2 bucuk yaş olcak kardeşiyle allah izin verirse.. bebek beklemiyorduk süpriz oldu bize 😂2.5 yaş arası olan bebeler kardeşler nasıl durumlar hunim çiftlendi umarım herşey güzel geçer sonrası rahatlık olcak diye düşünüyorum ve şuan yaşım 27 2.çocuktan sonra tüplerimi bağlatacağım devlet hastanesi bağlıyormu bilginiz varmı kafamda okadar soru var ki inşallah çözüme ulaşır sorularım 😁 2.doğumumda sezeryan olacak allah izin verirse düşüncelerinizi alayım bacılar 😇