Kızlar merhaba oğlum 2 ay 17 günlük laktoz interolansı- süt alerjisi var. Ben diyetteyim ama sütüm yetmediği için daha çok bu mamayı kullanıyoruz. Normalde hergün 1-2 kere kaka yapan oğlum bugün 5.gün hala kaka yapmadı ve cok zorlanıyor. Son günlerde sütüm iyice gittiği içni daha cok mama ağırlıklı beslendi. Bu mamayı kullananlar kabızlık yapıyor mu? 5 gün öncede yeşil kaka yaptırmıştı.