Bebeğim 13 günlük gaz sorunu yaşıyoruz ve kakasını yaparken de zorlanmaya başladı aslında kakasını sarı ve sıvı daha katılaşmadı ne yapacağımı şaşırdım çok zorlanıyor kakasını yapınca rahatlıyor. Aranızda bu durumu yaşayan var mı varsa çözüm olarak ne yapıyorsunuz 🙄