Gulsenn Arkadaşlar 4 gün önce sezeryan oldum ikinci gebeliğim. Kanamam ilkine göre çok az bu normal mi yada kanamayı arttıracak bir yöntem var mı ?
Gulsenn ssnnmm ilkinde kanamam çok olmuştu Ve daha az ağrım bunda durum tam tersi olunca bir danışmak istedim
gozdengn Ayni durum arkadaşım da oldu doktor doğumu yaptırırken kirli kanı temizlediği için fazla kanaması olmamıştı. Doktoruna sordu Oyle demisti
zdidemzdmr Doğum yapalı 13 gün oldu benimde kanamam hala sürüyor, ilk doğumum. Bende endişelenmeye başlamıştım normal mi dersiniz 🙄
Iremozerrtlg zdidemzdmr benim 35 gün sürmüştü canım 2 hafta sonrada adet oldum tekrar ve o da 12 gün sürdü
zdidemzdmr Gulsenn benimde artık çok yoğun değil baya azaldı ama oluyor işte. Teşekkür ederim beklemeye devam 🙏🏻