Benburdayim1 ben bazen evde yıkıyorum önce halıyı islatjyorum.Sonra Fairy yıkıyorum sonra sabunu üstünden atıp çamaşır makinesi deterjanıyla yıkıyorum yarım saat 1 saat bekletiyorum 2. Kere fircaliyorum cekpasla sabunu çekiyorum burda önemli olan çok iyi durulaman durulamassan kuruduğunda sararti kalır bu kadar