Cebos Duru granül matik … benim bebeğim atopik dermatit vücuduna en iyi gelen buydu en temiz deterjanlardan biri
peri_masali irmatess yemek lekeleri çıkıyor salya lekesi ile başım belada 😂 önlükleri bile sapsarı oluyor aslında kirli de bekletmem çok sık yıkıyorum kıyafetlerini ama kalıyor
Tokyo peri_masali bende oma yada ariel bebek birde green var organik fena degil oda tam adını hatırlayamadıö Genelde lekeleri beyaz sabunla çitliyorum sonra atıyorum
Mirayse peri_masali canım beyaz sabun dalan en iyi leke cıkarıcı kakayı bile tertemiz yapıyor elimle yapıyorum tabi kaka olunca veya cıkmayan leke olunca. Rende sabunu direkt makinanın üçibe döküyorum bu arada.
peri_masali Mirayse çok teşekkür ederim denerim hep sıvı kullanıyordum ama değiştireceğim önerilerinizi deneyeceğim 🥰
Muverrih peri_masali Ben dalin kullanıyorum acikcasi leke konusunda bir sıkıntı yaşatmadı inatçı lekeleri dahi çıkarıyor. Ariel kullandim hic beğenmedim. Uni baby aldim denemek icin begenirsem devam edicem begenmezsem daline devam.
peri_masali Muverrih teşekkür ederim 🥰 dalini kısa süre kullandım yumusaticisiyla beraber ama bebeğimin cildine yaramadı. Şuan 2 kere durulama yaptırıyorum o yüzden belki şuan sorun çıkartmaz