Kızlar saçımda akmış omre vardı paletteyle açtım turuncu kızıl birsuru renk oldu uzerıne duzelsin dıye boya yaptım 7.1_8.1 az da mor kattım turunculuğu alır dıye nohut tanesı kadar uçlaeım yeşil oldu falan tekrar açıcam bana ne tavsıye edersınız saçlarımda yıpranma falan yok yumuşak gayet