Hicran4525 Hanımlar yeni mama kullanmaya basladikta mesela mamayı yaptim kaç saat bekleyebilir icilmeden bi yakınımla konuştum yapıyorum 5 saat kadar vermediğim de oluyo diyo siz nasıl yapiyosunuz tavsiyeniz nedir
Hicran4525 Musam bebeğe yeni başladım ya mamaya hemen bitirmiyor yaptığımı bende kıyamıyorum atmaya ama mecbur 1 saati geçince döküyorum mama fiyatları malum ucuk biraz
Musam Hicran4525 bende bazen 15-20 cc kaldığında bekletiyorum zaten 2 saatte bir mama veriyorum onzaman üzerine yapıyorum
Beren-2020 5 saat mi yok daha neler ya. 5 saat biberonda sütü bekletip kendi içsin bakalım içebilir mi. Kesinlikle 2 saati geçmemeli
nisaballinannesi Hicran4525 mamanın üstünde de yazıyo doktorum da söylediği en fazla 1 saat beklemilir 1 saat sonra döküyorum hatta yazın bu sıcaklarda hiç vermiyorum beklemiş mamayı bozulur diye
dontsleppyunhappy Hicran4525 kaç aylık mesela, ona göre yap mamayı, 3 ölçek yap, ne kadar içiyor kaç saate bir acıkıyor. Ben bu sıcaklarda hele hiç bekletmeme tarftarıyım. O 5 saatte cok uzun bir süre.
Alanbebek Hicran4525 en fazla 2 saat kalıyor canm 5 saat kalmaz bi mama kokar zaten sıcak havalar bozulur yanı bence