Uras10 normalde sağlık ocağının verdiği d vitaminin içinde paraben olduğu için kimse kullanmak istemiyor ama onun içindeki parabenin bebeğe zarar vermesi için şişenin hepsini bir seferde içmesi gerekiyor demişti doktorumuz. Ben p yüzden sağlık ocağının verdiği d vitaminini kullanıyorum. Devit markası. Sizin yazdığınızı ilk kez duydum ama genelde ocean markayı kullanan anneler çok bu programda.