3.5 yaşında kızım var,kardeşi 9 aylık. “Şuradan kalk,şuraya otur” desem ağlıyor. Ne desem ağlıyor. Neden bu kadar alıngan?🤷 Bu zamana kadar yaşamadık böyle birşey ama, şu 2 aydır burnumdan geliyor hergün. Kardeşini de seviyor,bakıyorum mesela severken dişlerini sıkıyor,cimcik atıyor. Bir yere gideceğiz mesela “Hatice Hüma gelmeyecek bizimle” diyorum ağlıyor.
Çok karışık duygular yaşıyor bir çözüm var mı ?