nisaballinannesi Nehirk 8 .aya kadar her ay gittik sonra sadece özel aşılarda gidiyoruz ama sağlık ocağı çağrıyo her ay
Alanbebek Nehirk hiç gitmedım canm doktorum cok önemli birsey olmadıgı zaman gelme demıstı saglık ocagana kontrollerımıze gıttım sadece
elifineylulu Nehirk Doğumdan sonra 3. gün götürdüm doktor birşey olmazsa gelmesine gerek yok dedi sağlık ocağına asilara götürüyorum 8.ayda kan verdik çok şükür değerler normal çıktı 9.ayda da aşı oldu şimdi Ağustos da 1 yaş aşısı için gideceğiz
Nehirk kitapkurdubebeninanasi çok teşekkürler bizde öyle yapalım zaten malum Coronado var , ayrı bir konu ama birde güneş kremi kullanıyor musunuz bebeğinize elifineylulu Barlasb10 Alanbebek kitapkurdubebeninanasi nisaballinannesi
Barlasb10 Ve 9 ayda gittik Arada çağırmadı 9. Ayda kan testleri yapıldı bir değerimiz düşük çıktı şimdi 10. Ayda yine gideceğiz
elifineylulu Nehirk gideceğimiz yere akşam üstü ve arabayla gittiğim için çok gerekli görmüyorum canım ama mustelanin güneş kremini kullanabilirsin
Barlasb10 Nehirk biz Ardahan’da yaşıyoruz malum Çok güneş olmuyor hava serin o yüzden aşırı bi güneş yoksa ya da dışarıda uzun dolaşmayacaksak kullanmıyorum eğer kullanmam gerekirse de trukid kullanıyorum
KoalasMom Nehirk 7. Aya kadar her ay gittik 7 den sonra 9. Ayda gittik birdahaki kontrolümüz 12. Ayda
Prenses_annesi22 Nehirk en son 5.ayda gttık 8cı ayda cagırmıstı gittik şmdi 9 cu aya gırcez bu ay sonu saglık ocagında kan alıncakmıs bıde aşısı var sonuclar cıkınca da doktora kontrole gidicez.
Elifadakrt Nehirk 9. Aya kadar her ay gittik. 9. Ay kontrolunde 1 yaşına kadar hasta olmadığı sürece gelme artik dedi 😄