Yamanikomm Kizlar birsey soracagim hm den bebegime yagmurluk alacagim faka ben ordan ne buyuk ne kucuk hep tam bedenler almistim bebegime simdi kisin giymesi icin alicam suan 3 aylik fakst 6-9 alsam ocaga kadar giyebiliyor 9-12 alsammi cokmunbuyuk olur
Asl90 Yamanikomm hm kalıpları geniş biraz. Bebeğiniz normal kilodaysa tam beden alın veya içine kalın mı giydirirsiniz onuda göz önünde bulundurup bir beden büyük alın.
Denizzz88 Yamanikomm hm kalıpları büyük ben 2 yaşında yeğenime 2-3 yaş mont almıştım büyük geldi ki normal kilo ve boyda yani minyon değil