Busraa3535 benim tam 60 gün sürdü kanamam 40 kontrolüne gidicem zaman doktorum izindeydi onu bekledim çok zor bi Doğum oldu için dikişimde fazlaydı 60 güne kadar normal demişti o yüzden farklı bir yere gitmedim ,kontrole gittim zaman içimde parça kalmış odan dolayı kanım pıhtılaşıyormuş içerde bu yüzdende rahmim toparlanamıyormuş bu yüzen kanamam devam ediyormuş kesinlikle kanamanız durmuyorsa doktora gözükün ben kürtaj olmak zorunda kaldım sizlerde aynı hatayı yapmayın Allahım korumuşta zehirlenmemişim