Merhabalar sabah doktor kontrolümüz vardı gittik ve bir ayda 150 gr almış sadece beni emiyor sütümün yeterli olduğunu düşünüyorum ama akşamları 9-10 gibi gece uykusuna yatıyor ve ben uyandırmazsam 4 e kadar rahat uyur sizce nasıl yapayım dolapda sütüm de var ama biberon almıyor hem emzirip hemde sütlerimizde vereyim diyorum yardımınıza ihtyacım var Buarada 64 cm 7850 gr olmuşuz