Kızlar oğlum 7 aylık. Geceleri sadece zıbınıyla yatırmama rağmen terliyor sırtı. Ve yan döndüğü zaman filan bakıyorum bazen buz gibi oluyor sırtı. Teri üstünde soğuyor. Bu gece 2 kere mendil soktum sırtına ama yakalayamadığım anlarda oluyor. Ne yapmalıyım sizce ? Yani pamuklu kıyafetkeri ve incecik ama sırt üstü yatıyor bir süre ve hemen terliyor. Üstüne de tek kat müslin örtüyorum sadece. Ne yapmalıyım hasta olacak diye korkuyorum