kadirefeninannesi Önce bebeğim gece 12 de yatar 4 bucukda bir kalkar sonra 7 bucuk da kalkardı. 3 gündür geceleri sık sık kalkıyor 10 dk yarım saat anca uyuyor? Bu durumu yaşayan var mı ? Neden oluyor olabilir?
zeeliihaa Bu aylarda uyku gerilemesi olayi varmis normal galiba benim de oglum cok sık uyanmaya basladi. Ve annelerinin varligini hissetmek istemeleri kendini guvende hissetmeleri durumlarida soz konusu olabiliyormus