Canlar herkese gunaydın 4 gün önce Optimet klinikde Anju operasyonu gecirdim. Diyabet gecmisim vardı her zaman kanımda pıhtılaşma yaşardım ama bu sefer kalp damarın tıkmaşıtı. Anju sonrası karar vericeklerdi çok kötüyse stent takılırdı .ama çok şükür gerek kalmadı .cok basit gecti zaten 40 dakika ama bilekten yaotırdımgece yatis istemedik cikisimida aldım Oğlum kuzenimizde kalmıstı cunki. Ama son 3 gündür özellikle gece kollarımda damar uyusması cok fazla yaşıyorum. Kan gelisimin kesmen icin bileklik takılmıstı 5 saatden fazla durdu bilegimde o sıradada aynı agrı vardı. Doktor 1 hafta sonra kontrol istemisti cüma gunu gidicem ama o damar agrisi cok farklı resmen yurudugumde bile ayak parmaklarım kasılıyor acaba anjudan damarlar hasar gormus ola bilirmi?bunu yasayan tanidiginoz falan oldu mu? [url=https://resmim.net/i/g7rky][img]https://i.resmim.net/g7rky.jpg[/img][/url]