Bence yiyorsa yemesinde bi sıkıntı olmaz diye düşünüyorum ama yine de ana besini anne sütü olacal ona göre fazla aşırıya kaçmamanız iyi olur eper hala 6 aylıksa zaten normal bir öğünle doymaması gerekiyor yine sizi emecek. Küçük bebek kavanozu kadar verebilirsiniz en fazla bir günde. Onu geçmeyin yine de sonra karnı doyduğu için emmeyi bırakmasın eğer emiyorsa