Efruzzz hangi şehirde yaşıyorsunuz öncelikle. Evin nem miktarı yüzde 40 ve üzerinde ise özellikle bebek için almayı düşünüyorsanız doktorlar önermiyor. Fazla nem bebeği tıkar. Marka olarak deerma markası çok iyi içerisine istediğiniz esanslı kokuyu da ekleyebiliyoeaunuz. Biz de ilk etapta almıştık ama doktor asla kullanmayın dediği için iade ettik. Fazla nem çok iyi değil yani.