Bayramda biz de yolculuk yapacağız, yaklaşık 6 saat. Giderken oto koltuğu düşünüyorum da dönerken kayınvalidem, görümcem ve 2 çocuğu da bizimle gelecek. Onu düşünüyorum kara kara. Koltuğu kaldırmam gerekecek, kucakta perişan olacak yavrum. Napcam bilmiyorum gelmezler inşallah bizimle. 😤😫 Gitme hevesim vardı, şimdi hiç gitmek istemiyorum ya