Selam herkese oğlum bugün tam 5 aylık oldu🧿 ve 2.5 aydan beri meme reddiyle kavga dövüş doyuruyorum. Doktorumuz mama verme dedi vermiyorum. Sadece anne dsutu aliyor. Olayım söyle Tatil için annemlere Antalyaya geldik malum çok sıcak ve meme reddi hat safhada oldu eskiden uykusunda emen çocuk uykusunda bile çığlık çığlığa emmek istemiyor. Derken annemlerin bir komşusu uğradı bahçede kahve içerken dediki kızım senin göğüs ateşin çocuğa geçer. Memeni soğuk suyla yıka emzirmeden önce buz uygulayabilirsin bizim kiz öyle emzirirdi burada dedi. Bende içimden hadi canım dedim olur mu öyle şey oğlumla memede kavga ederken annem buz getirdi deneyelim dedik ve bammm oğlum deli gibi emdi masallah. Şimdi azıcık meme ucumu sogutuyorum öyle güzelce emiyor. Dilerim benim gibi sorunu olan varsa çözümü olur diye yazdim. Sizde deneyin bir derim bol şanslar.