Deletedmom4444 Üstelik bulunduğu hastanede ölüme terkedilmis açlıktan erimiş lütfen gormezden gelmeyin.En azından sevki icin duyuralım sesimizi.Evet biliyorum bu ay bu bebegede bayramlik olsun 5 tl ,10 tl ,20 tl az ,cok demeden yardım edın lutfen.😔😔😔
Laden Deletedmom4444 ay inanmıyorum doğum yaptığım hastane burası. Çok şaşırdım. Bende gönderiyorum hemen tubacım. Allah şifa versin annesine babasına bağışlasın inşallah🤲🏻
Woody Deletedmom4444 Ben deliriyorum artık. Burada bile vardı o kadar para bir çocuk için harcanır mı diyen.. Sosyal devlet nedir? Ya hu madem ilacı karşılamıyorsun, bari evlilik öncesi genetik testi yap ücretsiz. Riski olanları tüp bebege yönlendir de hastalık bitsin tükensin. 5 tl 10 tl ile olur tabi ki ama ne çilelerle.. Nelere para harcanıyor. Neler yok sayılıyor.
Deletedmom4444 Bayramda sizde umut olun bu bebislere .Lutfen desteklerinizi esirgemeyin.Daha cok minik 😔
Deletedmom4444 Keske herkez az cok demeden elinden geleni yapsa.Biz burnu aksa ne kadar uzuluyoruz birde bu anneleri dusunun bebekleri gözlerinin onunde gun gectikce eriyor.Ve ellerinden hic birsey gelmiyor.Biz insanlikta bu bayram bebegimize bayramlik almanın ,tatile gitmenin pesindeyiz.😔😔Ufak bi bütce ayiramazmisıniz en azindan paylasın duyulsun,görülsün
Deletedmom4444 Laden Allah razı olsun kuzum ya sabah sabah icim acıdı cok uzuldum ne hale gelmis bebek 😔😔İnsallah baska hastaneye sevki gerceklesir ilacina kavusur.
Deletedmom4444 Laden İnsallah kuzum ya bu devlet bu zenginler,is adamlari ,fenomenler neden duymazlar seslerini ,neden gormezler evet bakınca cok buyuk meblalar ancak öyle zenginler var ki 1 gunde bir bebegi ilacına kavusturabilir.
Deletedmom4444 Goren nokta koysun birsey yazsın lütfen daha cok minik annesinin koynunda uyuması gerekiyor 😔😔
Deletedmom4444 Merve-miray Hastanenin sma hakkinda bilgisi yokmus bebegi ac ve bakimsiz birakmis 😔😔Ayni seyi zamaninda irmak bebegede yapmislar.Madem bilgin yok neden tutuyorsun bebekleri resmen açlıktan ölsün die bekliyor hastane 😭
Laden Deletedmom4444 kuzum zenginler daha çok cimri oluyor da ondan. Tanıdığım ne kadar zengin varsa cimri inan ki
pembeninkurku Deletedmom4444 tabikii duyurdum bile…Allahım kimseyi evladıyla imtihan etmesin içim parçalanıyor bu çocukları görünce😔
Deletedmom4444 Laden Ya biliyorum bilmem mi? Mezara goturcekler paraları en azindan bu bebekelrimize yardimci olsunlar.Tedavisi var ancak o kadar pahali ulasamiyorlar ne kadar acı 😭
Deletedmom4444 Woody Kesinlikle ya neden var a ş ı kampanyaları duzenlerken onun pesine duserken en azindan yapmiyorlarsa bu bebekler icin kampanya baslatsınlar.Genetik testi zorunlu tutsunlar.İcim acıyor gunden gune tablo daha kotu bi hale geliyor.😔😔 En acısıda tedavisi olmaz dersin cekilirsin kösene tedavisi var ancak para yok.Anne baba caresiz bizler kör ,sagir ,dilsiz.
Melekk_0720 Deletedmom4444 ya suan oakdar cok uzuldum ki daha 2 aylik nasil olurda bu hale gelir bir cok bebek sma hastasi dogsada belli bi aydan sonra hersey onalr icin dahabkotu olur nasil hemen etki etmis hastalik elimd3 yok inanki yok okadar cok dipteyiz ki bir kurus para kalmadi 😔😔 ay suan kalbim gogsume sigmiyo sanki
Deletedmom4444 Melekk_0720 Hastalık cok erken kendini gostermis 😔😔Daha anne kuzusu minicik bende arel bebege destek oldum bu minigide bugun gordum icim acıdi daha dedigin gibi 2 ayda ne hale gelmis yavrum bize cok ihtiyaci var.Lütfen sosyal medya araciligi ile paylasin gorsunler duysunlar 5 tl 10 tl ne gelirse ellerinden.😔😔😭
Deletedmom_9857 Deletedmom4444 Allahını nasıl bir şey ya bu Rabbım şifasını versin elimizden geleni yapalım inşallah