mihrosum Arkadaslar belki aranızda deneyen olmustur.kızımı tartınca Baska, kucagıma alıp sonra kendimi tartıp aradaki farka bakınca Baska rakam cıkıyor. Sizce hangisi dogru arada 300 gram oynuyor
Mys01-01 mihrosum ben tartıyorum cnm once kendım tartılıyorum sonra bebegımj alıp tartıyorum aradakı farktan 150 düşüyorum doktorun tartısıyla aynı geliyor fazla tartıyor benımkı 150 gram
Yasemin38 mihrosum önce kendim tartılıp sonra bebeğimle tartılıyorum kendi kilomu çıkınca bebeğimin kilosu tam çıkıyor doktorun tarttığıyla. Belki çok nadir 100 gr fark olabilir ama bizim hep aynı çıktı doktor ve evdeki tartılmamız😊
mihrosum demioz yaa bende kızımı koyıyorum oyle az cıkıyor. Ama ben tartılıyorum sonra kızımı tartiyorum oyle daha fazla cıkıyor 😂
-Alp- mihrosum önce kucakta bebişle sonra yalnız tartılıp çıkartıyorum rakamları. Doktorla 150 gr oynuyor arada
-Alp- mihrosum doktor tartısıyla evdeki baskülün kaç gr fark ettiğini hesaplayınca gerisi kolay 😁 zırt pırt tartıyorum valla merak ediyorum ahah 😂
Mom622626 mihrosum zaten büyümüş bence 200-300 gramlık bir farktan bişey olmaz. Bebekken sarılık fln olunca her gramın çok önemi oluyor ama büyüdükçe çokta önemli değil aslında. Aşağı yukarı bil kilosunu yeterli, arada doktorda ölçerse yeter.
mihrosum Mom622626 canımmaylardır kg almıyor aslında yiyor. Ama cok hareketli ister istemez benim ıcın cok onemlım300ngram
mihrosum -Alp- hahahahahn kızım hadi tartıya diyorum koşa kosa gidiyor cıkıyor ustune cok komıgız valla
Hayriye1410 mihrosum doktor da bana öyle demişti. Önce kendim tartılıyorum sonra oğlumla çıkıp tartılıyorum fark kilosu