stella Bu mamayı kullananlar ne kadara alıyor ya? İlk kez aldık nette hep 50 lira falan görünüyor ama eşim 200 e almış ya yuh yani. Eczaneyi arıyorum açan yok. Bu fiyata mı alıyorsunuz? Fazla fiyat vermişlerse şikayet edebileceğim neresi var?
Mys01-01 stella cok Fark olmus bende aptamıl prosyneo kullanıyorum ecz 140 netten 112 alıyoruz sizin fark cok 50 aldınız barkodunu taratın sonra ecz Bugün kapalı 15 temmuz yarın ıade yapın
stella Yenidennn biliyorum doktor smilac yazdı sevmedi bunu deniyim dedim eşim sormadan almış. Teşekkürler
Cgdmltr93 stella açılmamış ürünler var. Şimdi baktım elinde 30 tane olan biri 30 liraya satıyor. Açılmamış . S.k.k de var daha
stella Cancansmom evet alerjik bebekler için. Doktor raporla smilac yazdı onu sevmedi diye bunu deniyim dedim
Evrim1906 stella o mama sezaryenala doğan bebeklere özel 2 kutu kullanmanız yeterli bağışıklık sistemi güçlü olsun diye kullanılıyor. Ayrıca İnternete neden öyle bende bilmiyorum ben doğum yaptığımda 140 liraya almıştı eşim 9 ay önce
Mys01-01 Evrim1906 sizin dediğiniz benım kullandığım o degıl ama 2 kutu demedi dr sürekli bunu kullanalım dedi ben 3 kutu aldım dün devam edecegız dedi 2,5 aylık bebegım
Medusafer stella biz kullaniyoruz raporlu olarak geçenlerde merak ettim eczaneye fiyatını sordum raporlu olmazsa 255 tl dedi internette 50 tlye bulduklarınız maalesef sahte mama ben olsam asla güvenip de internetten veya başka yerden mama almam
Evrim1906 stella ayy evet canım ya ben yanlış okudum aptamilin başka bir maması var o sandım benim bebeğim de süt alerjik şimdi similac alimentum kullanıyoruz
stella Zuzuuu smilac yazdı doktor ama sevmedi kızım bir de bunu deniyim dedim ama bu kadar olduğunu bilmiyorum bilsem almazdım eşim almış sormadan