Merhaba anneler bebeğimde süt alerjisi çıktı yeni 10 aylık. Hiç bir şey yemiyor Kahvaltı hazırlıyorum yok. Yemek yapıyorum yok beni emmek istiyor o da uyurken falan. Ne kadar doyacak onunla. Zayıfladı bu ara. Alerji maması da içmiyor. Ne yapabilirim bebeğime yemesi için. Var mı ARamızda süt alerjisi olan annelerimiz. Neler yapıyorsunjz sizler