Dilegim Kızlar artık emziremiyorum göğüslerim yara içinde zor dayanıyorum kızımı emzirirken kremde sürüyorum ama etki etmedi ne yapabilirim acaba
Patilimom Dilegim bepanten plus vermişti doktor bana 1 haftada geçmişti her emdikten sonra sürüyorum ama tekrar emzirmeden önce mutlaka temizlenmeli
MotherOfAlmila Dilegim Canim varsa bildigin bir eczaci karisim yaptir. Bana da hic bir krem iyi gelmedi. Eczaci abla sagolsun bir karisim yapti 2 gune gecti. Agliyordum emzirirken resmen. Bu arada bana temizlenmesine gerek kalmayan bir krem yapmisti. Lansinoh gibi.
Kbrnr_krkmz Benimde öyle cnm foto ve hametan yazdı doktor biraz kendine geldi komsulsrda soganin suyunu sür dedi onuda sürdüm o biraz daha iyi geldi yavaş yavaş düzelir ins
Dilegim Kızım sürekli ağlıyor sadece emzirirken duruyor o yüzden sürekli emzirmek zorunda kalıyorum bu yüzdende krem süremiyorum fazla