Merhaba. 5 gün önce yeğenim dünyaya geldi. Bebisimiz 4 kilo normal doğumla doğdu. doğduğu gün his susmadan ağladı. Sonra farkettim ki Sol kolunu hiç oynatamiyor film falan cektiler kırık çıkık vs bişey çıkmadı. Ama doğum sırasında kolunda zedelenme olmuş dedi doktoru. Ve ancak fizik tedaviyle duzelebilirmis. Dün tekrar doktora götürdüler 3 aydan küçük olduğu için fizik tedavi yapılamaz demişler. Bugün çocuk nörolojiye gotureleceklerdi. Parmaklarıni oynatabiliyor ama kolunu hiç kimildatamiyor.. 😔 varmı bunun gibi bişey yaşayan iyileşir mi. İnternette çok kötü şeyler yaziyo düzelmezse o kolda gelişim geriliği olabilir falan. Korktuk açıkçası bugün nöroloji doktoruda bakınca iyi birşey söyler inşallah 🤲 okuyan arkadaslarim dua edin lütfen