Bayezidin_annesi Frauz soğuk kompress yapabilirsin canim bı bezi islat koy buzluğa eklem yerlerine koy
Birprensannesi12 Frauz canım bizde hemen hemen bı ay olcak 4 ay asismizi olalı benim oğlumun atesi 38.5 e kada çıktı devamlı soğuk kompres yaptm 4 saate bir calpol verdim ama gecmiyo yani o anlık düşüyordu 2 gün çektik
Kalbimmm Frauz canım bende yaşadım aynı durumu ateşimiz 38,5 bulmuştu kendi doktorumuza gittim bi değişik şurup verdi calpol düşürmedi diyince onla rahatladı olmazsa sende kendi doktorunuza bi danışın belki farklı bi ilaç önerir
Frauz Birprensannesi12 doktora sordum şimdi 72 saate kadar devam edebilir dedi. 2. Ay aşısında böyle olmamıştı ya