Ezgi51 bende polikistik over yok, adetim düzenliydi, aylık iğne ile korunuyordum. Hiçbir yerde bulamadım 3 aylık iğne oldum şubatta. Ve bi daha hiç adet olmadım. Doğum kontrol hapı içtim olmadım. Tarlusal içtim olmadı. Hibiskus içiyorum yine olmadı. Hala içmeye devam ediyorum bakalım. Hamile de değilim. Tarlusal bi bana fayda etmedi