sulep 2 ay 3 günlüktü ilk uçak yolculuğunda. Şuan 2 yaşında sayısız kere bindik. Ilk önce ağlarsa, huzursuz olursa vs. Sakin karşılayın, stresiniz ona da yansır çünkü bebek bu ağlayabilir. Iniş ve kalkışlarda mutlaka emzik , biberon, meme , su verin. Uçak serin olabilir yanınızda bir müslin bulundurun. Uçağın sesi benim kızımı genelde uyutur. saatini de ona gore ayarlamaya çalışırız zaten. Ama olası uyumadiginda oyalanması için en sevdigi oyuncağını, kitabını yanınıza alın. Ufak araştırmalık kuru meyve vs bulundurun. Iyi ucuslar😇