Burakalpim Mrblar kızlar 1 aylık oğlumu sünnet ettirmeyi düşünüyoruz var mı memnun kaldığınız hastane/doktor?
Guji Burakalpim biz İzmir Sünnet Kliniği’nde yaptırdık, Bayraklı’da. 23 günlüktü yaptırdığımızda. Melih bey yapmıştı sünneti, lokal anestezi ile cerrahi sünnet olduk. Çok rahat geçti çok şükür sünnet sonrası sürecimiz. Tavsiye ederim .
Denizpasam Burakalpim aynen bizde izmir sünnet kliniği bayraklı yusuf demircan yaptı. Çok memnun kaldık. Fiyatlara zam gelmiş ama sanırım. Biz 900 nakit yaptırmıştık.