Prensesannisii Evet çok normal, akşam 10 ve gece 2 arası büyüme hormonu salgılanır insanlarda, sütünüzün en yoğun olduğu vakitler de o vakitlerdir ❤️ gece dolar iyice yani ☺️ bir de siz de o saatlerde uyuyorsanız bebeğiniz için daha etkili olur sütünüz