Senem1234 en kolay dönemleri. Bence kesinlikle küçükken gidin. Güneşten ve rüzgardan koruduktan sonra hiç bir sıkıntınız olmaz inş. Ben de bebeğim 30 günlükken yazlığımıza gitmiştim. 40 ını orada çıkardık. 42 günlük Edirneye gezmeye gitmiştik istanbuldan. Tam 2 aylıkken de 12 saat yol giderek tatile gitmiştik. Yol boyunca uyudu zaten. Tatilde de hiç zorluk çıkarmamıştı. En büyük zorluk eşimle aynı anda yüzememek oldu. Doktorum bebeği denize sokabilirsiniz demişti ama çok rüzgarlıydı sadece ayaklarını sokmuştuk. Benim bebeğim kolay bir bebekti, sizin ki de kolaysa rahatça tatil yapabilirsiniz.